piątek, 16 grudnia 2011

When You Were A Starlight tłumaczenie tekstu

'Kiedy byłaś światłem gwiazd'



Daleko.

Statek zabiera mnie daleko.

Daleko od wspomnień

O ludziach, których obchodzi to, czy żyję, czy umrę.


Światło gwiazd.

Będę ścigał światło gwiazd.

Do końca mojego życia.

Nie wiem, czy wciąż jeszcze warto.


Trzymać cię w moich ramionach.

Chciałem tylko trzymać

Cię w moich ramionach.


Moje życie.

Elektryzujesz moje życie.

Spiskujmy, by zapalić

Wszystkie dusze, które mogły umrzeć, by poczuły się żywe.


Ale ja nigdy nie pozwolę ci odejść.

Jeśli obiecałaś, że nie znikniesz,

Nigdy nie znikniesz.


Nasze nadzieje i oczekiwania.

Czarne dziury i objawienia.


Trzymać cię w moich ramionach.

Chciałem tylko trzymać

Cię w moich ramionach.


Daleko.

Statek zabiera mnie daleko.

Daleko od wspomnień

O ludziach, których obchodzi to, czy żyję, czy umrę.


I ja nigdy nie pozwolę ci odejść.

Jeśli obiecałaś, że nie znikniesz,

Nigdy nie znikniesz.


Nasze nadzieje i oczekiwania.

Czarne dziury i objawienia.

Nasze nadzieje i oczekiwania.


Mówią, że woda diabła wcale nie jest taka słodka.

Nie musisz teraz pić,

Ale możesz zanurzyć swoje stopy

Raz na jakiś czas.


Światło gwiazd.

Będę ścigał światło gwiazd.


Nasze nadzieje i oczekiwania.

Czarne dziury i objawienia.


Trzymać cię w moich ramionach.

Chciałem tylko trzymać

Cię w moich ramionach.

Chciałem tylko trzymać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz