poniedziałek, 19 grudnia 2011

Placebo Monster Truck tłumaczenie

Czego chce,to dostaje
Kochanie wyrzuca swoje zabawki i robi się zła
"Chłopcze na posyłki zrób to, oh chłopcze na posyłki zrób tamto
Zanieś moją grzechotkę do drugiego mieszkania.

Ona nie chce Mercedesa
ani sportowego wozu lśniącego nowością
Ona nie chce bentley'a ani bmw.

Nie płacz kochanie, to mnie zasmuci.
Kupiłem ci kokainę i wypasiony penthouse.
Szepcz do mego ucha czego chcesz.
Czy jest to pocisk,albo stara spluwa?

Ona nie chce Mercedesa
ani sportowego wozu lśniącego nowością
Ona nie chce bentley'a ani bmw.

Moje kochanie chce monster truck
Kieruje twoją duszą 4x

Mój kręgosłup pęka,ręce są poranione.
Głowa leżąca u stóp i liżąca podłogę
Dam ci wszystko czego pragniesz
Nawet małą chihuałę albo różowego pariaha.

Ona nie chce Mercedesa
ani sportowego wozu lśniącego nowością
Ona nie chce bentley'a ani bmw.

Moje kochanie chce monster truck
Kieruje twoją duszą 4x

Kieruje twoją duszą. 3x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz