czwartek, 22 grudnia 2011

Scouting For Girls - Blue As Your Eyes tłumaczenie

Czy ja się rozpadam?
Czy to jest miłość?
Czy ja zaczynam wariować?
Jesteś wydrapana na moim sercu,
Jesteś wydrapana na moim sercu,
Jesteś wyryta w moim mózgu.

I każde słowo,
Każde słowo które wypowiedziałaś
Krąży i krąży w moim sercu.
Krąży jak cyklon w moim umyśle

Próbowałem, trzymać się Ciebie,
Próbowałem, trzymać się Ciebie,
Próbowałem, trzymać się Ciebie,
W tym moim zwariowanym świecie.

Każdego dnia.
Od samego początku.
Kiedy podałem Ci moją rękę
Oddałem Ci swoje serce
Zakochałem się,
Poczułem się żywy
Jasne jak zamęt
Jestem niebieski jak twoje oczy.

Czy to wszystko jest w mojej głowie?
Porzuciłaś mnie - Błagałaś żebym został
Czy to coś co powiedziałem?
Chcesz tego odmienionego
Chcesz tego takiego samego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz