sobota, 24 grudnia 2011

Depeche Mode A Question Of Lust tłumaczenie

Delikatny

Jak dziecko w Twych ramionach

Bądź łagodna dla mnie

Ja nigdy celowo nie mógłbym

Wyrządzić Ci krzywdy


Przeprosiny

Są wszystkim co zdajesz się ode mnie otrzymywać

Ale tak jak dziecko

Sprawiasz że się uśmiecham

Kiedy się o mnie troszczysz

I wiesz...


To jest kwestia pożądania

To jest kwestia zaufania

To kwestia tego by nie pozwolić

By to co zbudowaliśmy

Rozpadło się w pył

To wszystkie te rzeczy i jeszcze więcej

Sprawiają że jesteśmy razem


Niezależność

Jest wciąż dla nas ważna , chociaż

(zdajemy sobie sprawę)

Łatwo jest popełnić

Głupi błąd

I pozwolić odejść

(czy wiesz co mam na myśli)


Moje słabości

Znasz je wszystkie bez wyjątku

(to mnie przeraża)

Ale ja muszę pić

Więcej niż się Tobie wydaje

Zanim należę do kogokolwiek

I wiesz...


To jest kwestia pożądania

To jest kwestia zaufania

To kwestia tego by nie pozwolić

By to co zbudowaliśmy

Rozpadło się w pył

To wszystkie te rzeczy i jeszcze więcej

Sprawiają że jesteśmy razem


Pocałuj mnie na pożegnanie

Kiedy jestem całkiem sam

Lecz wiesz że wolałbym raczej

Być w domu


To jest kwestia pożądania

To jest kwestia zaufania

To kwestia tego by nie pozwolić

By to co zbudowaliśmy

Rozpadło się w pył

To wszystkie te rzeczy i jeszcze więcej

Sprawiają że jesteśmy razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz