piątek, 30 grudnia 2011

Beyonce Knowles - Should Have tłumaczenie

Jesteś sam

Zrobiłam to

Nikogo innego nie mogę za to winić

Nie wiedziałeś

Że byłam wiedźmą

Taka cholerna szkoda

Dawałeś mi wszystko i nie oczekiwałeś niczego w zamian

Czasami próbowałam zrobić coś dla ciebie

Ale wszystko co ci dałam to samotność


Nie widziałam

Ale teraz wiem

Że byłam samolubna

Powinnam wiedzieć

Że ściągam cię na dno

Jesteś teraz taki mizerny

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci


Powinnam tam być

Powinnam tam być

Powinnam tam być

Powinnam tam być


Przez cały czas

Płakałeś

Bo ciągnęłam cię na dno

Tracę czas

Powinnam spróbować

Chociaż trochę się tobą zainteresować

Wiem, że byłeś zraniony, byłam zbyt ślepa

Jedyną rzeczą, której jestem pewna, to że nigdy z tobą nie wygram


Nie widziałam

Ale teraz wiem

Że byłam samolubna

Powinnam wiedzieć

Że ściągam cię na dno

Jesteś teraz taki mizerny

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci


Powinnam tam być

Powinnam tam być

Powinnam tam być

Powinnam tam być


Poczułam skruchę

Zamierzam ujrzeć siebie nieszczęśliwą

Teraz w twoich kłamstwach

Nigdy więcej tęsknoty za mną

Ale to trudne myśleć o tobie, Teraz widzę

I przepraszam za wszystkie chwile kiedy sam czekałeś w domu na mnie


Nie widziałam

Ale teraz wiem

Że byłam samolubna

Powinnam wiedzieć

Że ściągam cię na dno

Jesteś teraz taki mizerny

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci

Na zawsze aż do śmierci


Powinnam tam być

Powinnam tam być

Powinnam tam być

Powinnam tam być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz