niedziela, 18 grudnia 2011

Somethin' Stupid tłumaczenie tekstu

Wiem, że jestem tylko jednym z wielu…

Więc czekam cierpliwie, aż zdecydujesz, że masz jednak czas

Żeby spędzić ze mną wieczór

I wiem też, że jeśli pójdziemy gdzieś potańczyć

To być może wcale

Nie będziesz wychodziła ze mną


Więc zahaczamy o jakiś mały, spokojny lokal

I pijemy po drinku lub dwóch

I wtedy ja wszystko psuję

Kiedy wymyka mi się głupie zdanie

"Kocham Cię"


Widzę to w Twoich oczach

Że ciągle gardzisz tą przegadaną frazą

Którą już słyszałaś zeszłej nocy

I chociaż dla Ciebie to zwykłe zdanie

Dla mnie to szczera prawda

Która nigdy nie była tak rzeczywista, jak dziś


Każdego dnia szukam jakichś mądrych słów, które mógłbym powiedzieć

Żeby to zabrzmiało szczerze

A potem myślę, że zaczekam, aż zrobi się późno

I będę z Tobą sam na sam


I nadchodzi ta idealna pora

Twoje perfumy wypełniają mi głowę

Gwiazdy się czerwienią

A noc jest tak niebieska…

…I wtedy ja wszystko psuję

Tym głupim

"Kocham Cię"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz