sobota, 24 marca 2012

Goodbye My Lover tłumaczenie piosenki

Żegnaj ukochana



Zawiodłem Cię, sprawiłem Ci ból?

Powinienem czuć się winy, może powinienem pozwolić sędziom marszczyć brwi?

Zobaczyłem koniec przed rozpoczęciem

Tak, wiedziałem że byłaś zaślepiona i wiedziałem że wygrałem

Więc wziąłem co nadane mi przez wieczne prawo

Wywiodłem twoją dusze w mrok

To może być koniec, ale to nie zakończy się tutaj

Jestem tu dla ciebie, jeśli tylko będziesz się o mnie troszczyć

Dotknęłaś mojego serca, dotknęłaś mojej duszy

Zmieniłaś moje życie i moje cele

Miłość jest ślepa, wiem kiedy moje serce było zaślepione przez C iebie

Całowałem twoje usta, tuliłem twoją głowę

Dzieliłem z Tobą sny, dzieliłem z Tobą łóżko

Znam Cię dobrze, znam twój zapach

Jestem od Ciebie uzależniony


Żegnaj ukochana

Żegnaj przyjaciółko

Byłaś tą jedyną

Byłaś tą jedyną dla mnie


Jestem marzycielem, ale kiedy nie marze

Możesz złamać mojego ducha- przez marzenia które mi odbierasz

I kiedy się przemieszczasz, pamiętaj mnie

Pamiętaj nas i pamiętaj tych kim byliśmy

Widziałem jak płaczesz, jak się śmiejesz

Obserwowałem jak drzemałaś

Mógłbym być ojcem twojego dziecka

Mógłbym spędzić z Tobą życie

Znam Twoje lęki, ty znasz moje

Mieliśmy wątpliwości, ale teraz jest dobrze

Kocham Cię, przysięgam, że to prawda

Nie potrafię żyć bez Ciebie


Żegnaj ukochana

Żegnaj przyjaciółko

Byłaś ta jedyną

Byłaś tą jedyną dla mnie


Stale trzymam twoją dłoń w mojej

W mojej kiedy jestem uśpiony

I udźwignę moją duszę na czas

Kiedy będę klęczeć u Twoich stóp

Żegnaj ukochana

Żegnaj przyjaciółko

Byłaś ta jedyną

Była tą jedyną dla mnie

Jestem taki pusty kotku, jestem taki pusty

Jestem taki, jestem taki, jestem taki pusty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz