piątek, 30 marca 2012

I'm With You tłumaczenie tekstu

Stoję na moście.

Czekam w ciemności.

Myślałam, że byłbyś tu teraz.

Nie ma nic, ale pada.

Nie ma śladów stóp na ziemi.

Słucham, ale nie ma dźwięków.


Czy nikt nie próbuje znaleźć mnie?

Nikt nie zabierze mnie do domu?

To jest przeklęta (cenzura ;), zimna noc.

Próbuję pojąć to życie.

Czy nie weźmiesz mnie za rękę?

Zabierz mnie w jakieś nowe miejsce.

Nie wiem kim jesteś,

Ale jestem z tobą.


Szukam miejsca,

Szukam twarzy,

Czy jest tu ktoś, kogo znam?

Bo nic nie jest tak, jak ma być

I wszędzie chaos.

I nikt nie wygląda na samotnych.


Czy nikt nie próbuje mnie znaleźć?

Czy nikt nie odprowadzi mnie do domu?

To jest przeklęta ;), zimna noc.

Próbuję pojąć na czym polega życie.

Czy nie weźmiesz mnie za rękę?

Weźmiesz mnie w jakieś nowe miejsce?

Nie wiem, kim jesteś,

Ale jestem z tobą.


Och, czemu wszystko jest tak poplątane

Może jestem po prostu straciłam duszę.

Yea, yea, yea


To jest przeklęta, zimna noc.

Próbuję pojąć czym jest życie.

Czy nie weźmiesz mnie za rękę

I weźmiesz mnie w jakieś nowe miejsce?

Nie wiem kim jesteś,

Ale jestem z tobą.


Weź mnie za rękę,

Zabierz mnie w jakieś nowe miejsce.

Nie wiem, kim jesteś,

Ale jestem, jestem z tobą.

Jestem z tobą.


Weź mnie za rękę,

Weź mnie w jakieś nowe miejsce,

Nie wiem kim jesteś,

Ale jestem, jestem z tobą.

Jestem z tobą...

Jestem z tobą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz