piątek, 16 marca 2012

This Is My Song tłumaczenie piosenki

To Jest Moja Piosenka



Nie mogę uwierzyć w to, co mówią ludzie

Tutaj wszędzie jest tylko nienawiść

Tak wielu ludzi idzie różnymi drogami

Tak wiele jest rzeczy o które nie dbasz


Oni nikogo nie widzą, oni widzą siebie

Ale scena jak w przedstawieniu

Oni widzą piekło i potrzebują twojej pomocy

Oni potrzebują pomocy, oni potrzebują miłości, miłości


To jest moja piosenka

Mówię ci o historii miłości

To jest moja piosenka

Mówię ci o historii miłości


To jest moja piosenka

Mówię ci o historii miłości

To jest moja piosenka


Mówię ci o historii miłości

Myślę, że cię potrzebuję, ty potrzebujesz mnie także

Miejsce, w którym żyjemy, jest tutaj

Świat panuje, co mogę zrobić

Dla ciebie i dla was wszędzie


Śpiewam tę piosenkę o świecie miłości

I mam nadzieję, że słyszysz, co mówię

na zawsze wolność, na zawsze miłość

Na zawsze miłość każdego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz