niedziela, 25 marca 2012

La chanson de vieux amants tłumaczenie piosenki

Naturalnie, mieliśmy swoje sprzeczki
20 lat miłości musi byc szalone
Tysiace razy sie pakowalas
Ja tysiace razy odchodzilem
Kazdy mebel pamieta
W tym pokoju bez kołyski
Te wybuchy, te stare burze
I nic juz nie bedzie takie same
Zgubiłas smak wody
A ja chec uwodzenia

Ale kochanie
Jestes moja słodyczą, moim uczuciem, moją cudowną miłością
Od jasnego poranka az po koniec dnia
Wciąż Cie kocham, ty wiesz ze Cie kocham

Znam wszystkie twoje czary
Ty znasz moje sztuczki
Chroniłaś mnie przed pułapkami
Pare razy Cie stracilem
Oczywiscie mialas kilku kochankow
Musiałaś jakos zabic czas
Musiałaś nacieszyć ciało
Ale w koncu, w koncu
Wymagało to sporo talentu
Aby sie zestarzeć nie bedac doroslym

Oh kochanie
Jestes moja słodyczą, moim uczuciem, moją cudowną miłością
Od jasnego poranka az po koniec dnia
Wciąż Cie kocham, ty wiesz ze Cie kocham

I czas staje sie naszym korowodem
I czas staje sie nasza udreka
Ale czyz nie jest to najgorsza pulapka
Dla kochankow, zyć w zgodzie?
Oczywiscie juz tak nie placzesz
Ja zalamalem sie troche za pozno
Coraz slabiej chronimy swoje tajemnice
Pozostawilismy mniej przypadkowi
Nie bylismy tak spontatniczni *
Ale to zawsze czula wojna


* Bardzo głęboka metafora "nie zaufalismy strumieniowi wody". Woda plynie a my nie dalismy sie jej porwac i pozostawic nasze zycie losowi.

sugestie arfer@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz