wtorek, 27 marca 2012

Michael Jackson Heal The World tłumaczenie

Pomyśl o generacji i powiedz że chcemy lepszego świata dla naszych dzieci i dla dzieci naszych dzieci

Więc oni wiedzą że to jest lepszy świat dla nich; i pomyśl czy oni mogą stworzyć lepsze miejsce


To miejsce jest

w twoim sercu

I ja wiem że to jest miość

I to miejsce może

być bardziej

jasne niż jutro

i czy jak będziesz bardzo się starał

zobaczysz że nie ma żadnych

powodów do płaczu

W tym miejscu bedziesz czuł

Że nie ma bólu ani smutku

Tu jest wile dóg

Do pzrybycia

Czy bedziesz sie wystarczająco troszczyć

O życie

stwórz małą przestrzeń

stwórz lpsze miejsce...


Uleczony świecie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla mnie i dla ciebie

i dla ludzi wszystkich ras

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczając troszczyć

o życie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla Ciebie i dla mnie


Czy ty wiesz dlaczego

Tu jest miłość która

nie umie kłamać

Miłość jest siłą

Tylko troszcz się o

dawanie radości

Czy jeśli będziemy się starać

zobaczymy

że nie potrafimy czuć

strachu lub śmierci

Przestańmy egzystować

i zacznijmy żyć

Te uczucia są wieczne

Miłość wystarczy do

naszego wzrostu

Więc stwórz lepszy świat

Stwórz lepszy świat...


Uleczony świecie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla ciebie i dla mnie

i dla ludzi wszystkich ras

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczając troszczyć

o życie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla Ciebie i dla mnie


I bedziemy marzyć o

odsłonieniu radosnej twarzy

I świat uwierzy w

ponowną łaskę jaśniejącą

Zatem dlaczego zatrzymujemy

duszące życie

Zakręć tym światem

Od początku do końca jasno widzę

że ten świat jest niebiański

Bóg jest jaśniejący

Możemy latać tak wysoko

Wpóśćmy nasze nieśmiertelne dusze

w moje serce

Czuje że jesteś cały

moim bratem

Stwórzmy świat

bez strachu

Razem płaczmy

z radości

Zobaczmy naród odwrócony

przeciw ich mieczom

into plowshares

Naprawde możemy mieć tam

Czy troszczysz się wystarczająco

o życie

Stwórz małą przestrzeń

Stwórz lepsze miejsce


Uleczony świecie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla ciebie i dla mnie

i dla ludzi wszystkich ras

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczając troszczyć

o życie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla Ciebie i dla mnie


Uleczony świecie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla ciebie i dla mnie

i dla ludzi wszystkich ras

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczając troszczyć

o życie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla Ciebie i dla mnie


Uleczony świecie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla ciebie i dla mnie

i dla ludzi wszystkich ras

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczając troszczyć

o życie

Stwórz tu lepsze miejsce

Dla Ciebie i dla mnie

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczająco troszczyć o życie

Stwóż lepsze miejsce

Dla ciebie i dla mnie

Gdzie ludzie będą mogli umierać

czy będziesz się wystarczająco troszczyć o życie

Stwórz lepsze miejsce

Dla ciebie i dla mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Ciebie i mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz