niedziela, 18 marca 2012

Placebo Breathe Underwater tłumaczenie

Tutaj przychodzi kolejny upadający z przyzwoitości

Zawsze upadam na twarz

To postawa, którą pieszczę,

Próbuję zastąpić z miłością

Próbuję zabić tą piosenkę

Bo melodia jest zła

A tam jest przyłbica, nadchodzi


Trudno pogodzić to

Co zostawiłem

Ze zranionym dzieckiem

Ukrytym głęboko w środku


Oddycham pod wodą,

Wypływam na powietrze!

Chce zobaczyć kolejny świt

Wypływam na powietrze!

Chory przez rzeź

Wypływam na powietrze!

Bo pływałem tu zbyt długo


Zabiorę moje ego na przejażdżkę

Bo nie ma tu nikogo po mojej stronie

To staje się trudne do usprawiedliwienia

I nie będzie trwać długo - dopóki się nie rozbiję

Moja słabość położyła się naga

Kiedy ludzie zatrzymali się i gapili

Ale to już ostatni raz, przysięgam!


Trudno pogodzić to

Co zostawiłem

Ze zranionym dzieckiem

Ukrytym głęboko w środku


Oddycham pod wodą,

Wypływam na powietrze!

Chce zobaczyć kolejny świt

Wypływam na powietrze!

Chory przez rzeź

Wypływam na powietrze!

Bo pływałem tu zbyt długo


Przestałem oddychać...

Przestałem oddychać...

Przestałem oddychać...

Przestałem oddychać!


Oddycham pod wodą

Wypływam na powietrze!

Chce zobaczyć kolejny świt

Wypływam na powietrze!

Chory przez rzeź

Wypływam na powietrze!

Bo pływałem tu zbyt długo


Wypływam, Wypływam... ,

Wypływam...

Wypływam na powietrze!...

Wypływam na powietrze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz