wtorek, 27 marca 2012

Won't back Down (ft. Pink) tłumaczenie piosenki

SHADYFANS.PL

Możesz włączyć alarm, możesz wezwać ochroniarzy,
Możesz się ogrodzić na swoim terenie, możesz wyciągnąć wszystkie karty,
Ale ja się nie poddam, o nie, ja się nie poddam, o nie

Atrakcyjny niczym Cadillac lub Coupe Deville
z idiotycznymi felgami i głupimi kołami
Dziewczyno, w tym momencie jestem bardzo poważny, możesz drapać i gryźć
możesz próbować walczyć, możesz próbować zaprzeczyć, i tak będziesz się z tym głupio czuła
To co robię, robię aż do odwołania,
Strzelam z klasą, tak chłopcze, strzelam by zabić
Pozostało ci pół tchnienia na moim łożu śmierci
A ja krzyczę "Jebać to", wiem, to chore
Złotko, jaka była umowa? Możemy chillować
Weź pół pigułki a do tego Happy Meal
Jebać befsztyk zdziro, odetnę sobie palce,
Podepczę rachunek zanim go opłacę,
Posłuchaj zabawko, nie zmuszaj mnie do przedstawienia ci narzędzia mojej mocy,
Bo wiesz, że jest to jebane wiertło
Jak się czujecie dupki wiedząc że mam was na raz?
W przeddzień lata Massingale,
Shady ma masowy przekaz, złotko podkręć tempo
bo powiem ci, że jesteś w niemałych tarapatach
Chcesz by puenta była bardziej spójna?
Cóż krótko mówiąc taki już jestem człowieku,
W przenośni, inne samce nie są tam gdzie ja jestem,
To ja podałem Bruceowi Wayneowi valium
i kazałem mu posadzić dupę na krześle, jestem gotowy na starcie człowieku
Czaisz? Wyluzuj Batmanie. Nie ma tu nikogo kto by był tak bombowy i tak
szalony, wersy są niczym instynkt macierzyński-
potrafią kurwa dać niezłego kopa
I nie strzelam z dupy, przysięgam na Boga
To bydło nie potrafi tańczyć, pozwól że pokażę jak to się robi
Szalony pojeb, niczym Taz, taa

Możesz włączyć alarm, możesz wezwać ochroniarzy,
Możesz się ogrodzić na swoim terenie, możesz wyciągnąć wszystkie karty,
Ale ja się nie poddam, o nie, ja się nie poddam, o nie

Dziewczyno, trzęś dupą niczym małpa z parkinsonem,
Drażnij sutki, tak jak to robił Michael J Fox w swoich majtkach
Założę się że nie masz pojęcia kto puka do twych drzwi
Ludzie wbijają na imprezę, tak drogie panie, czeka was rozwód
Dziewczyno zapomnij o wyrzutach sumienia, i tak pierdolnę cię deską
Chris używa siły, jakbyś go wkurwiła
To utalentowany w języku skurwiel, nie to co ty
Oblizuje się, jak podczas okradania sklepu z trunkami,
Sprawia że kasy fiskalne srają przed nim w majty,
Myślisz że to ty ciśniesz mocno?
Nie, to ja jestem kawałem nieugotowanego mięsa leżącego na podłodze twojej kuchni
Innymi słowy jestem zajebisty, odpal bit spowrotem,
przynieś dwa przedłużacze
Muszę przedłużyć fiuta, kurwa potrzebuje 6 cali więcej
Zresztą jebać to, mój fiut jest ogromny dziwko, czy muszę ci przypominać
że nie potrzebuję żadnej świńskiej grypy by być chorą świnią?
Ty jesteś uzależniony, a ja jestem zajebisty, to ja jestem najdłuższym fiutem w okolicy
Masz ochotę na sztachnięcie oxycotinem? Ja jestem największą dawką, czaicie to wypierdki?
Wy jesteście tylko małymi łódeczkami, małymi dupkami
I ty dziewczyno myślisz że oni są gorący?
Ja piję benzynę zagryzając zapałkami
I to tylko ja jestem tutaj gorący
Lepiej dzwoń po policję bo
Shady wjeżdża ci znów w dupę
I ma sześciopak w bagażniku
Taak, przyczepa zostaje dopięta, to krótki komunikat


Możesz włączyć alarm, możesz wezwać ochroniarzy,
Możesz się ogrodzić na swoim terenie, możesz wyciągnąć wszystkie karty,
Ale ja się nie poddam, o nie, ja się nie poddam, o nie


Dziwko, to ja jestem powodem z którego twój chłopak przestał rapować
I teraz tylko ćwierka, Lil Wayne pije syrop dopóki mu się nie odbije
pali też zioło, szuka słów, wychodzi z siebie
zachowuje się jak ty, gdy ja nadchodzę, chciałbym byś sobie przypomniał
do czego jestem kurwa zdolny, gdy jestem przy mikrofonie
Oh, jesteś typem dziewczyny do których mam upodobanie
Psycholu zatrzymuję cię niczym piłkę
I taki już jestem, od moich pierwszych dni
A ty jesteś niezłą zdobyczą, tylko że masz chujowego partnera
Masz śliczne usteczka i niezłą szczękę
sprawny mózg, ale uważaj
chyba nie chcesz się splamić spermą, dziwko słuchasz mnie?
Spróbuj mnie wyłączyć, dziwko mówię do ciebie
Zresetuj mnie, czy coś ci odjebało?
A spróbuj tylko mówić do mnie w samochodzie, stul pysk gdy słucham muzyki,
jestem plamą gówna na twojej powłoce życia
O czym my mówimy? Jeżeli jest burza to są i błyskawice
Mówią, że nigdy nie uderza dwa razy w jedno miejsce
Więc jakim cudem mnie kurwa trafiło 6 razy
Przy trzech różnych lokacjach i czterech różnych okazjach?
Możemy założyć się o twoją śmierdzącą dupę
Że nadchodzę po to by zniszczyć wszystko co stanie mi na drodze
Naiwniak był w drodze, zgarnął psychopatę
Podstępny gad włączył u mnie pochopne myślenie
Więc tańcz maleńka, podczas gdy ja wypełniam obowiązki
przy mikrofonie, tak mała, trzęś dupcią
To ja jestem zajebisty, jak myślisz, dlaczego Proof zwykł mnie nazywać Doodie

Możesz włączyć alarm, możesz wezwać ochroniarzy,
Możesz się ogrodzić na swoim terenie, możesz wyciągnąć wszystkie karty,
Ale ja się nie poddam, o nie, ja się nie poddam, o nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz