niedziela, 18 marca 2012

Love Me tłumaczenie tekstu piosenki

Intro: Obie Trice]

nie widzisz mnie w sąsiedztwie

bo ja nie jestem człowiekiem stąd


Niggaz jestem wcinasz dobry

Wciąż jestem cichy

Chociaż dostałem trochę światła

Tylko trochę tego światła, na mój mikrofon

mój czas nastąpi

ponieważ ja pisze więcej

I ja mam dusze w tym interesie

Ja tutaj mogę jeść , mówię aż wszyscy będą to czuć

Nie mogę pozwolić by był to ktoś inny

Mam młoda Kobe w domu, musisz pozwolić isc Obiemu

Ponieważ Obie tu wróci, on nie sra na chodzenie

Wkrótce nigga wróci

Cokolwiek mówi cheddar człowieku

Ale tymczasem jego Jimmy Ivean jest czas

Będą dawał rymy aż mój głoś będzie nie zdatny do niczego

To są moi Niggaz, my się nie chwalimy

Teraz tutaj jestem, wiec zamknij swoje pierdolone usta

i kochaj mnie suko


Refren:

Ja chce twojej miłości, wreszcie mojego życia

Ja chce trzymać ciebie rano, trzymać cię nocą


[Eminem]

Jestem mistyczny, jak ja mówię

Zauważyłeś, że jestem niezrównoważony, ty mnie znasz

Moja poezja jest głęboka, jestem niezmienny, oto droga którą idę

Nie możesz tylko siedzieć jeszcze, będzie czas i pójdziesz spać

Jestem związany, wiem że mógłbym mówić kiedy tylko chce

Jestem elokwentny zdarzyłeś się o tym przekonać gdy rapowałem

zneczam się lirycznie gdy jestem zły

To nie jest zabawne. ja nie jestem głodny, to nie chodzi o pieniądze

nie możesz mi płacić, i mam grac dla ciebie, jak jakiś kogut

To właśnie nie znane fakty, kołysz się z Shadym

Mój obiad to cook-a-doodle, moje clokk-coo-coo

Ja dostawałem parę razy,

Jestem brutalem, żadna nowość. Jestem numerem jeden

Uświadom sobie to, nie ma żądnego humoru w tym

Już więcej nie wiesz, jestem Roolin z nadymanym spoilerem w torbie

Będziesz potrzebował czegoś, by podejść do mnie i zrobić mi nową dziurę w dupie.

Ty lepiej mnie kochaj... suko


Refren


[50 Cnet]

Moi chłopcy z dzielnicy są szaleni, znają moje imię

Jeżeli chcesz wiedzieć oni używają kamieni i łańcuchów

Jeżeli chcesz możesz mnie kochać, ale ja jestem szefem

9/11 łapy ten sam koło błota

Ja nie idę na przód, myślałem że R. Kally miał niezłe gówna

Dajcie mi jedną pieprzoną rundę z suką Bow Wow

Niggazi wcinając kukurydze, słuchają nagrań

teraz Shorty, Momma i Priest sit, rap dają

Jestem przekonany, ze cos z nich będzie

myslałem że Lil Kim będzie gorąca, aż coś zrobiła z pieprzonym nosem

Słucham Lauren Hill, i ruszam stopami

Wtedy suka wyda CD, które nie ma żadnej mocy

D'Angelo, on zawiódł

ten nigga kopnął się w dupę bo chciał swoje nagrania sprzedać

Mój kop w dupę pomógł Ashanti wejść na szczyt

Wtedy Big Ben uczył Charlie Bmore wsadu do głębokiego gardła

yea.....


Refren

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz