wtorek, 27 marca 2012

Wicked tłumaczenie tekstu piosenki

Źli do szpiku kości

l..2..3.. i teraz ja wchodzę po mojemu, z tym moim stylem przepojonym złem

Chyba już wiesz, że jestem z tego przeklętego zespołu, sprawiasz wrażenie jakbyś wiedział

Sprawiam, że wszyscy skaczą jak do voodoo, ty dajesz czadu

Przepojone złem słowa, transparenty i pikiety,

Ja i cały otaczający mnie tłum mamy ciężarówkę pełną dziewiątek

Poprzewracacie się, a ja was pozabijam.

W pełnej gotowości do ucieczki, tu nie ma wyboru, trzeba wiać.

Zanim cię stąd wykopię, poszukam tego kto to zrobił

Chcesz, żebym na ciebie głosował, niedoczekanie twoje

Bo to właśnie ja jestem tym, który może tak wiele

I ja nie będę tak dławić swych uczuć jak Burfalo Bill siedząc w wyrze i po prostu drżąc z zimna.

Larry'emu Parkerowi dostały się właśnie dwa melony.

O cholera, co to musi być za uczucie!

Ten czarnuch złupił mi kiedyś skórę, wpadłem po uszy jak Shaquille 0'Neal

Zły do szpiku kości, zniewieściały laluś, zakołyszę tym dzieciakiem z probówki.

No graj, bo zbiera się we mnie coraz więcej zła.

Zły do szpiku kości

Nic nie mów, tylko słuchaj, mam plan jak wyciągnąć

Tyson'a z pudła Zrobisz jak mówię, przydasz się na coś, wciąż mam tę dużą brykę

Potem ja króliczku przeskakuję przez ogrodzenie

Czarne włosy na głowie, owłosiona klatka, owłosiona broda,

Nigdy nie widziałem tak szczęśliwego uśmiechu na jego twarzy

Opadły mi piórka, ogarnia mnie przygnębienie, tylko się rozejrzyj

Widać tylko wielkie czarne buciory

No dalej rusz się i użyj stalowych końcówek moich butów jako broni.

Zrobiło się jakoś upiornie cicho, a ty chcesz wbić ten gwóźdź w kij

Ale to okropne, mam tylko Body Counta jak Ice-T

Stąd do Nowego Yorku, załatwiam im towar,

I nie mówię tu o wieprzowinie

Ty świnio, ty wieprzu, zrozum, posłuchaj dźwięków płynących z duszy

Ach, jeśli chodzi o te wasze transparenty na pikietę,

Wiesz, o tym budżecie pikiety - gadałem co mi ślina na język przyniosła.

Zły do szpiku kości

Ludzie chcą wiedzieć skąd mam broń, a ja siedzę sobie w oknie jak Malcolm

Gotowy znów narobić jazgotu, dać czadu jak Ghetto Boys

29 grudnia, to był dzień, który dał ludziom jakąś siłę

Może nawet zobaczysz co się wydarzyło potem

Bo policja też się wkurzyła, koń jest świnią, która nie potrafi latać prosto

Chcę być jak Daryl Gates, ale wychodzi mi Willie Willams i pielgrzymi

Skończyłem już z transparentami i pikietami

Weźcie sobie te wasze bzdury i wsadźcie je sobie, fanatycy.

Bo gromadzi się we mnie coraz więcej zła

Zły do szpiku kości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz