sobota, 31 marca 2012

My Cartoon Network tłumaczenie piosenki

Jestem siostrą Robbiego

Przypuszczam, że to łatwo zobaczyć

Kiedy oglądamy kreskówki, kreskówki

Jestem taka szczęśliwa jak tylko potrafię

Myślę, że Samuraj Jack jest fajny

I Laboratorium Dextera też

Tęsknię za oglądaniem Atomówek

Tęsknię za oglądaniem telewizji

Życie w autobusie na trasie nie jest takie złe

Ale czuję jakbym straciła wszystko, co mam


Oh, Cartoon Network

Tak za tobą tęsknię

Oh, Cartoon Network

Gdzie odeszłeś?


Mroczni i źli, jak ja lubię ten mały mózg

Johnny Bravo, czy mogę posmakować cię jeszcze raz?

Mam nadzeję, że nauczyłeś się tutaj lekcji

Skarb to coś, co masz

Nie rób tego samego błędu, który popełniłam ja

Życie gwiazdy rocka jest smutne

Życie w autobusie na trasie jest dość złe

Teraz jestem pewna, że znam

Znaczenie mojego życia

Miłość we wnętrzu mojej duszy

Przyczyną, dlaczego budzę się każdego dnia jest Cartoon Network

Tak za tobą tęsknię

Mój Cartoon Network


Gdzie odeszłeś?


Mój Cartoon Network

Mój Cartoon Network

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz