poniedziałek, 19 marca 2012

When we grow up tłumaczenie piosenki

Kiedy my dorośniemy , będe piękna ?

Ja bede duży i silny ?

Ja bede nosia sukienki które pokazują moje kolana ?

Ja bede nosił adidasy dwa razy dłuższe ?

Cóż, nie obchodzi mnie czy będe piękna

I mnie nie obchodzi czy bede wysoki

ja lubie jak wyglądasz

.. i twój ładny uśmiech


My nie musimy się wogóle zmieniać


Kiedy my dorośnieby , czy będe damą ?

Będe na księżycu ?

Cóż, ja mysle że będzie dobrze tańczyć przy świetle

Ale ja zamierzam stać tam zaniedługo


Cóż, nie obchodzi mnie czy bedziesz piękna, wcale

I mnie nie obchodzi czy bedzesz wysoki

Ja lubie jak wyglądasz

.. i twój ładny uśmiech


My nie musimy się wogóle zmieniać


Kiedy dorosnę zamierzam być szcześliwa

Ja będe robił tak jak ty robisz.

Jak robienie nosa !

i robienie twarzy !

i robienie przyjacioł takich jak ty


I kiedy my dorośniemy , myslisz ze się zobaczymy

że ja dalej będe lubić ciebie i ty dalej będziesz lubiał mnie ?


Może będe piękna

Może dużo urosnę

Ale nie musimy się wogóle zmieniać


Ja nie chce się zmieniać, wiesz

Ponieważ ja ciągle chce być twoim przyjacielem

Bezustannie i zawsze i zawsze i zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz