środa, 28 marca 2012

18 мне уже (męski) tłumaczenie tekstu

[refren]x2
Zabieraj mnie czym prędzej, uprowadź za sto mórz

I całuj mnie wszędzie, mam już 18 lat

Zabieraj mnie czym prędzej, uprowadź za sto mórz

I całuj mnie wszędzie, przecież jestem już dorosła


Dzisiaj stałaś się dorosła

I lekcje sobie odpuściłaś

Zwołałaś wszystkie swoje koleżanki

No a ja? Przecież to dzień twoich urodzin

Wiem że o mnie nie zapomnisz

Przyjdę, mnie zacałujesz

Ale pocałunków twoich to mi mało

Ja chcę żebyś powiedziała:


[refren]

Ty już tańcem się zmęczyłaś

Ta piosenka sto razy grała

Bawią się twoje koleżanki

Rozbawili wszystkich, śpiewali piosenki
(zespołu) „Ręce W Górę"
Wszyscy wyszli, sami zostaliśmy

I jedno drugiemu wszystko wyznaliśmy

Przecież dziś stałaś się dorosła

W końcu mi powiedziałaś:


[refren]x2

Wiem że o mnie nie zapomnisz

Przyjdę, mnie zacałujesz

Ale pocałunków twoich to mi mało

Ja chcę żebyś mi wyszeptała:

[refren]x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz