środa, 28 marca 2012

Underneath Your Clothes tłumaczenie tekstu

Ty to pieśń

Którą Bóg napisał mi

I nie patrz tak

To może zabrzmi dziwnie ale Ty

Masz to miejsce gdzie

Przechowuję myśli

Pod ubraniem twym

Znajdę wszystkie


[refren]


Pod ubraniem twym

To opowieść rzeka

Jest mężczyzna, w nim

Me królestwo czeka

I zasłużyłam na ten dar

Bo byłam taka grzeczna skarbie


Sprawiasz że

Zapominam co to kłamstwo (jest)

I tylko Ty

Nie pozwolisz mi zapłakać gdy

Krąg przyjaciół gdzieś

Po przyjęciu znika

My będziemy wciąż, wciąż dla siebie


[refren]


Pod ubraniem twym

To opowieść rzeka

Jest mężczyzna, w nim

Me królestwo czeka

I zasłużyłam na ten dar

Bo byłam taka grzeczna skarbie


Pod ubraniem twym

To opowieść rzeka

Jest mężczyzna, w nim

Me królestwo czeka

I zasłużyłam na ten dar

Bo byłam taka grzeczna skarbie


I nikt nie kocha Cię jak ja na tej planecie

Ruchy, mowa, chód i oddech

Lecz to prawda

Choć zabawna

Trudno w to uwierzyć - powiesz

Jak głos, nim zabrzmi, zawieszony w ciszy

Lampy wiszą pod sufitem

Niczym dama w szponach (swoich) manier

Uczuć moc zniewala


[refren]


Pod ubraniem twym

To opowieść rzeka

Jest mężczyzna, w nim

Me królestwo czeka

I zasłużyłam na ten dar

Bo byłam taka grzeczna skarbie


Pod ubraniem twym

To opowieść rzeka

Jest mężczyzna, w nim

Me królestwo czeka

I zasłużyłam na ten dar

Bo byłam taka grzeczna skarbie


Tłumaczenie – interpretacja – Ryszard Wojtyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz