środa, 14 marca 2012

Red Hot Chili Peppers This Is The Place tłumaczenie

To jest to miejsce, gdzie wszystkie

Oprychy chodzą,

Gdzie czas leci szybko,

Ale wszystko dzieje się wolno



Czy mogę prosić o trochę wazeliny,

Bo wychodzę na nowoczesną scenę

Wykorzystuję szansę, na to,

Co wydaje się być

Spełnianiem marzeń



Nie chcę tego robić,

Jak mój ojciec to zrobił

Nie chce tego dawać

Dzieciakowi mojej dziewczyny



To jest moje wołanie



To jest to miejsce,

Gdzie wszystkie diabły błagają

Ich zadanie to zabrać wam,

To, czego potrzebują



Czy mogę wyizolować twój gen

Czy mogę pocałować twoją dopaminę

Sposób, w jaki się zastanawiam,

Czy ona przypadkiem nie żyje w czasopiśmie



Nie chcę tego mówić,

Jeśli to nieprawda

Nie chcę tego roztrząsać,

Ale muszę wiedzieć



To jest moje wołanie



Widziałem cię tam wczoraj

Co chciałaś powiedzieć ?

Mistrzowski kawałek DNA

Pocięty przez błyszczący promień

Przyłapałem cię tam wczoraj w strzępach

Co chciałaś powiedzieć ?

Mistrzowski kawałek DNA

Pocięty przez błyszczący promień



Czy mogę powąchać twoje paliwo

Czy mogę pieścić twoją dzikość

Tego dnia, kiedy umarł mój najlepszy przyjaciel

Nie mogłem doczyścić swojego miedziaka



Nie chcę brać tego na siebie

Razem z małym Joe

Nie chcę udawać,

Więc muszę z stąd iść



To jest moje wołanie



Jestem pomyłką natury

Urodziłem się z tym wszystkim

Z tym pieprzonym, najważniejszym,

Z miłością w środku obrotu atomu

Jestem w błysku promienia,

Miazgą DNA

Kolejnym, który daje czadu

Kto uważa, że on

Ma coś do powiedzenia ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz