czwartek, 17 maja 2012

Lying From You tłumaczenie tekstu

Odchodzę od Ciebie


Kiedy udaję

Wszystko jest tak jak miało być

Wyglądam dokładnie jak to, czego zawsze

Chciałaś użyć

Kiedy udaję

Nie moge zapomnieć o przestępcy, którym jestem

Kradnę sekundę po sekundzie tylko dlatego, że

Wiem ze moge/ale

Nie moge udawac ze to jest wyjście

To zostanie/Ja tylko

Próbuję nagiąć prawdę

Nie mogę udawać, że jestem tym kim chcesz bym był

Wiec ja


Odchodzę swoja drogą


[Nie/nie ma już odwrotu]

Chcę być odepchnięty na bok

Więc pozwól mi odejść

[Nie/nie ma już odwrotu]

Pozwól mi odebrać moje życie

Wolałbym być sam

[Nie ma już odwrotu]

Wszedzie samodzielny

Bo moge zobaczyć

[Nie/nie ma już odwrotu]

Że najgorsza częścią ciebie

Jestem ja


Pamiętam, czego mnie uczyli

Pamiętam ściszone rozmowy

O tym kim powinienem być

Pamiętam słuchanie tego wszystkiego

I to znowu

Więc udawałem osobę, która przystosowywała się

I teraz myślisz, że ta osoba

Naprawdę jest mną Ja

[Próbuję nagiąć prawdę]

Ale im bardziej ją odpycham

Tym bardziej ją przyciągam

Bo ja


Odchodzę swoją drogą


To nie jest to czym chciałem być

Nigdy nie pomyślałem że to co powiem

Może cie ode mnie odstraszyć

W ten sposób


Najgorszą częścią ciebie

Najgorszą częścią ciebie

Jestem ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz