środa, 16 maja 2012

Coma - Confusion tłumaczenie

Może nigdy nie będę idealnym człowiekiem
Może nigdy nie powiem nic mądrego
Może już nigdy się nie zakocham
Może nigdy nie będę miał tyle silnej woli

Tam nigdy nie było takiego zamieszania,
nigdy nie byłem tak wyczerpany,
i choć nie wierzę złudzeniom,
teraz widzę,że żyję we śnie

Gdybym miał fantastyczne ciało,
gdybym był idealnym wytworem,
Gdyby udało mi się skończyć studia,
może wtedy odniósłbym sukces

Przeznaczenie nigdy nie było tak zawiłe dla mnie
Cele nigdy nie były tak bezsensowne, jak teraz
Dni nigdy nie były tak tęskne i błogie
Teraz wiem po co żyję

Każdy protest
Każde zaprzeczenie
Nigdy nie mogły mnie zabić,
ale mnie wzmocniły

Jestem wystarczająco silny
Teraz! jestem silny


Jestem wystarczająco silny
Teraz! jestem silny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz