poniedziałek, 28 maja 2012

Leaving Home Ain't Easy tłumaczenie tekstu

Wychodzę na zewnątrz i wciągam powietrze w płuca

Zatrzaskuję drzwi i wyruszam w drogę

Nie będę nikogo winić, nie będę wymieniać nazwisk

Bo postanowiłem, że nie będę patrzeć wstecz

Odwróciłem się plecami do tych niekończących się gier

Skończyłem z więzami mam już dosyć łez, jestem szczęśliwym człowiekiem

Czyż nie wyglądam na takiego?

Strzepuję pył z moich butów, droga rozwija się przede mną

I nie ma powrotu do domu, och, ale muszę to powiedzieć

Nie jest łatwo opuścić dom, ach nigdy nie myślałem, że będzie łatwo

Żyć na własny rachunek, czy jest coś co mnie najbardziej przyciąga?

Nie jest łatwo opuścić dom kiedy musisz tak kogoś zostawić

Zostań, kochany, kochanie, proszę zostań, zostań, kochany, co złego się stało

Co jest dobrego, kochanie? Och, niełatwo jest opuścić dom

Myślałem, jak mógłbym myśleć, żeby opuścić dom i żyć samemu

Ciągle próbowałem przekonać siebie, ze wcale nie muszę tego robić

Jedyne wyjście - to wyjechać

Niełatwo jest opuścić dom, ale może to być jedyne wyjście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz