niedziela, 20 maja 2012

Last to Know tłumaczenie piosenki

Ona właśnie odeszła

dlaczego mi nie powiedziała?

i gdzie pójdę dziś wieczorem?

To się nie dzieje mi

To się nie może mi dziać

Nie powiedziała ani słowa

Po prostu odeszła

Ty byłeś pierwszy by powiedzieć

że nie byliśmy w porządku

Byłeś pierwszy by skłamać

kiedy nie było w porządku

To była moja pierwsza miłość

była pierwsza by odejść

i kiedy zostawiła mnie dla ciebie

bylem ostatni by się dowiedzieć

dlaczego mi nie powiedziała

gdzie idzie wieczorem

nie powiedziała ani słowa

po prostu odeszła

Byłeś pierwszy by powiedzieć

że nie byliśmy w porządku

Byleś pierwszy by skłamać

kiedy nie było w porządku

To była moja pierwsza miłość

była pierwsza by odejść

i kiedy zostawiła mnie dla ciebie

bylem ostatni by się dowiedzieć


Ja będę pierwszy by powiedzieć

że teraz jest mi dobrze

i po raz pierwszy

otworzyłem oczy

To była moja najgorsza miłość

będziesz pierwszy by odejść

I kiedy ona zostawi cię dla śmierci

będziesz ostatni by się dowiedzieć


Będę pierwszy by powiedzieć

że teraz jest mi dobrze

i po raz pierwszy

otworzyłem oczy

To była moja najgorsza miłość

będziesz pierwszy by odejść

I kiedy ona zostawi cię dla śmierci

będziesz ostatni by się dowiedzieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz