sobota, 26 maja 2012

My World tłumaczenie piosenki

Mój świat



proszę, powiedz mi, co zabiera miejsce

bo nie zdaję się znaleźć śladu

myślę, że zostało to jakoś zamazane

prawopodobnie, bo jak zwykle zapominam

cały czas ktoś mówi mi jego imię

to zawsze będzie tak samo

(w moim świecie)

nigdy nie narzucałam na siebie płaszczyków

zawsze biłam się z chłopakami

dorastałam w mieście liczącym 5 tysięcy ludzi

zarabiałam pieniądze kosząc trawę

płonęłam przy smażonych tyłkach kurczaków

wszystko w malutkim miasteczku, Napanee


wiesz, że zawszę będę tam bez snu

i głośno myślę

gdzie jest moje miejsce na zawsze?

w czyich ramionach, czasie i miejscu?


nie mogę pomóc

jeśli latam w chmurach

moje oczy patrzą w inną stronę

mogę zgasić światło

i zapaść w dzienny sen

w tej głowie myśli są głębokie

czasem nawet nie mówię

czy ktoś tu jest i nie udaje?

znów odeszłam w mój świat


nigdy nie spędzam mniej niż godzinę

myjąc włosy w prysznicu

ale to zawsze zabiera 5 godzin

by je wyprostować

więc zaplotę je w trylion warkoczy

niż zmarnować cały miły dzień

nic nie mam jakoś lepszego do roboty


wtedy jesteś sam na wiecznej wyspie

leżysz pod drogą mleczną

dalej i dalej, robi się późno

nie jestem zakochana teraz, tej nocy


mam trochę czasu

dojrzewam

imprezuję

ale nie słaniam się na nogach

nie przyłapujesz mnie

wymykam się do domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz