środa, 23 maja 2012

Captivated tłumaczenie tekstu

Jedno spojenie i jestem załatwiona

Jeden błysk twoich oczu

i jestem uwięziona

Smak twojej skóry

ciepło twoich głodnych ust tak mnie urzeka

i kocham sposób w jaki sprawiasz, ze tańczę mile stąd

kiedy jestem z tobą jestem taka spokojna

Jestem uwięziona przez ciebie


jesteś jak wiatr, ponieważ

wszystko się rusza kiedy jesteś w pobliżu

słońce jest twoim głosem o poranku

świat się budzi,

a ja kocham sposób w jaki sprawiasz, ze tańczę mile stąd

kiedy jestem z tobą nigdy nie jestem przygnębiona czy uwięziona


nigdy nie przestanę wierzyć w ta szaloną miłość w której żyjemy

Słodki, przytul mnie mocno i uczyń słodszą

potrzebuję cie

kocham cię


Więc proszę, pokaz mi też uśmiech

rozbaw mnie choć na chwilę

i wyśnij jeden oddech, chcę czuć tą pustkę

kocham sposób w jaki sprawiasz, ze tańczę mile stąd

to już będzie tyle czasu kiedy czekam i jestem uwięziona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz