wtorek, 22 maja 2012

Ruby, Don't Take Your Love To Town tłumaczenie tekstu

Pomalowałaś usta, pofalowałaś i pokręciłaś swoje farbowane włosy.

Ruby, czy zastanawiasz się nad wyjściem gdzieś?

Cienie na ścianie mówią mi, że słońce zmierza ku zachodowi.

Och, Ruby, nie zabieraj swojej miłości do miasta.


To nie ja zacząłem tę starą szaloną azjatycką wojnę.

Ale byłem dumny idąc i spełniając moje patriotyczne powinności.

I tak. To prawda, że nie jestem człowiekiem, jakim byłem dawniej.

Och, Ruby, wciąż potrzebuję jakiegoś towarzystwa.


To trudne - kochać mężczyznę, którego nogi są zgięte i sparaliżowane.

I naprawdę zdaję sobie sprawę z pragnień i potrzeb kobiety w twoim wieku,

Ale to nie będzie trwać długo, słyszałem jak mówili, dopóki nie przestanę istnieć.

Och, Ruby, nie zabieraj swojej miłości do miasta.


Ona teraz wychodzi, bo dopiero co usłyszałem zamykanie drzwi,

Tak samo jak zamykały się już setki razy wcześniej.

I jeśli mógłbym się ruszyć, chwyciłbym mój pistolet i sprowadziłbym ją na ziemię.

Och, Ruby, nie zabieraj swojej miłości do miasta.


Och, Ruby, na miłość Boską, odwróć się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz