sobota, 26 maja 2012

Scorpions - Slave Me tłumaczenie

"Zniewól mnie"

Życie to rodzaj walki
Mieszkających w tym mieście
Nigdy nie spojrzałem wstecz, nie tylko naprzód
Mój umysł był zamknięty w klatce
Zawsze gotowy, by się wyrwać
Te ciężkie łańcuchy na mnie
napędzają mnie wściekłością

Chcę się zakochać tej nocy
Chcę Cię dostać tam, gdzie jesteś moja
Daj mi tylko jedną noc
Chcę być Twoją miłością tej nocy
Zniewól mnie

Moc to wszystko, co się liczy
Tylko jedno z nas może przetrwać
Powiedz mi, jeśli masz dość siły,
By trzymać rękę na pulsie
Umrę i pójdę do nieba
Jeśli życie było piekłem na ziemi
Wiem tylko, że zawsze będę wracał

Chcę się zakochać tej nocy
Chcę Cię dostać tam, gdzie jesteś moja
Daj mi tylko jedną noc
Chcę być Twoją miłością tej nocy
Zniewól mnie
Zniewól mnie

Wstrząśnij mnie
Upiecz mnie
Złam mnie
Zabierz mnie tam, gdzie nie świeci słońce

Zabierz mnie w rejs
Wybierz mnie
Użyj mnie
Posiniacz mnie
Spraw, żebym stracił głowę

Chce się zakochać tej nocy
O tak, o tak
Mamama […]
Zniewól mnie
O tak, o tak

Chcę się zakochać tej nocy
Chcę Cię dostać tam, gdzie jesteś moja
Daj mi tylko jedną noc
Chcę być Twoją miłością tej nocy
Zniewól mnie

O tak, o tak, o tak
Przyjdź i zniewól mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz