niedziela, 20 maja 2012

Guano Apes - Get Busy tłumaczenie

Czym jestem, czym jestem starzejąc się
Czego potrzebuję to mężczyzna na moim ramieniu
Czym jestem, czym jesteś ty
W porządku, jestem już chora od twojego kłamania

Spójrz na mnie, spójrz na mnie coraz zimniejszą
Każdego dnia, staję się odrobinę śmielsza
Czym jestem, czym jesteś ty
W porządku, jestem już chora z twego kłamstwa

I kiedy tam kłamiesz
Czemu i ja muszę tam kłamać

Czym jestem, czemu czuję się silniejsza
Teraz dniami i nocami staję się dłuższa
Czym jestem, czym jesteś ty
W porządku, jestem już chora z twojego kłamstwa

I kiedy tam kłamiesz
Czemu i ja muszę tam kłamać

Ale próbuję przetrwać w tej kurewskiej sukience
Coś jednak mam z tego, że trzyma mnie błogosławieństwo Boga
Moja mama mi powiedziała, ksiądz mi słusznie powiedział -
Zbyt szybko i spędzisz całe swoje życie zabawiając się
Mój brat zaczyna być chory, chory
Pewien czas moja siostra siedziała tam
Kurwili jej postać
Czas na posunięcie i ucieczkę
Ucieczkę i otwarcie do twojej wolności dziś

I kiedy tam kłamiesz
Czemu i ja muszę tam kłamać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz