czwartek, 31 maja 2012

Piosenka bez słów... - Farba

Nie patrz, nie mów nic ... zgubi się sens słów...

Nie ma nic , co chcę wiedzieć ... Nie pytaj o nic mnie ... nie ma łatwych słów... nie ma nic co chcę powiedzieć ... juz sama nie wiem czego chcę ... dawno zagubiłam się ... nie staraj sie rozumieć mnie ... bez słów rozmowa nasza trwa ... przecież wiesz, że trzeba tak ... szczęścia każdy szuka sam ...


Ref. : Nie pytaj mnie, nie pytaj już ...

Nie tłumacz nic , niech cisza trwa ...

Nie pytaj tu ...

To koniec już ...


Nie patrz, nie mów nic ... nie szukaj pięknych słów ... znam dokładnie twoje mysli ...

Niepytaj o nic mnie ... wszystko mówią moje łzy .. nie umiem dać ci juz nic więcej .. już sama nie wiem czego chcę, dawno zagubiłam sie , nie staraj sie zrozumieć mnie , bez słów rozmowa nasza trwa ... przeciez wiesz, że trzeba tak ... szczęścia każdy szuka sam ....


Ref.: Nie pytaj mnie , nie pytaj juz ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz