środa, 9 maja 2012

Lo Que Más tłumaczenie piosenki

uratowała nas wiele nas nieśmiałość
I moje pragnienie odnalezienia Ciebie.
Kawałek bredzącej miłości
zawieszony na Twoim ciele w deszczową sobotę o 5 po południu.
Bóg wie ile kosztuje mnie zostawić Ciebie.
I oglądam Cię podczas kiedy śpisz,
więcej Cię nie obudzę,
Dzisiaj wyczerpała się moja nadzieja,
ponieważ z tym co zostało po nas
już nie wystarcza.

Jesteś tym, czego najbardziej chciałam w zyciu,
to czego najbardziej chciałam.
Jesteś tym, czego najbardziej chciałam w życiu,
tym, czego najbardziej chciałam.

Ile razy chciałam zrobić to dobrze
i płaciłam za mówienie zbyt dużo?
Nie wiedzieć gdzie, jak i kiedy
wszystkie te lata przemierzone wspólnie
teraz nie znaczą zbyt wiele,
Bóg wie o całej tej miłości, którą przysięgaliśmy
ale dziś to już nie jest to samo, nie będziemy się oszukiwać.
Jestem kobietą na świecie,
która zrobiła wszystko to, co mogła.
Nie zapomnij o tym nawet na sekundę.

Ref....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz