poniedziałek, 28 maja 2012

Young Niggaz tłumaczenie piosenki

Młode Czarnuchy (Young Niggaz)


'Chcę zadedykować ten utwór Robertowi ''Yummy'' Sandiferowi

i wszystkim innym dzieciakom, które pragną zostać gangsterami''


zw 1

''Kiedy jako młody czarnuch szedłem ulicą, wiatr prawie mnie przewracał

Oddałbym wszystko, żeby znów być tak niewinnym jak wtedy

Mając dziesięć lat nie walczyłem dla gangu, ale zadawałem się z ziomkami,

Aż do czasu kiedy się mnie wyrzekli

Zająłem się swoimi sprawami i nauczyłem się ignorować to, na czym nie zarobię

Ostatnio chciałem zgarnąć miliard dolarów

Możesz mnie oszukać tą zazdrością, której potrzebujecie by za mną tęsknić

Nie dręcz mnie, jeśli ci tchórze naprawdę chcą mnie dopaść, to niech po mnie przyjdą

Nawet ja kiedyś umrę, ale jestem ostrożny

Chcę się wozić ze złożonym dachem

Jechać na autostradę, poczuć powiew wiatru i opuścić okna

Mam przy sobie worek marihuany i jest dobrze

Zatrzymujemy się w na dzielnicy i zabieramy paru młodych bandytów

Nic nie mogę poradzić na to, że sięgam pamięcią do czasów, gdy sprzedawałem narkotyki

To było złe, ale nie mieliśmy nic poza marzeniami i nadzieją

Których nie było nam dane zrealizować

Dopóki nie nauczyliśmy się sprzedawania ćpunom narkotyków''


refren:

''On jest takim gangsterem, jakiego wszyscy znają

Ubrany jak gangster od stóp do głów

Zawsze ma przy sobie chromowaną spluwę jak Al Capone

On jest największym gangsterem jakiego znam''


zw 2

''Wracając do początków szkoły średniej, kiedy ledwo sobie radziliśmy

Bo tata zmarł, a mama zaczęła ćpać

W mojej okolicy było pełno strzelanin, nie można tam było przetrwać

Wszyscy moi kumple mieli krótkie życie, nie potrafiłem już płakać

Powiedziałem mamie, że jeśli umrę, ma włożyć mi do trumny blanta

Żebym mógł zapalić go sobie ze zmarłymi ziomkami

Poznaj moją historię

To tylko ja przeciw światu, utknąwszy w tej nędzy

Jako młody czarnuch chciałem tylko zarobić na życie

I żyć w bogactwie, unikając podejrzanych kapusiów

Za dziecka zawsze potrafiliśmy znaleźć czas na zabawę

Ale było tak zanim nauczyli gangsterów strzelać, gdzie popadnie

Jest tak nie tylko w L.A, ale również w Zatoce [San Francisco] Chicago czy St. Louis

I na każdym stadionie, na którym byłem - kiedy oni się wreszcie zmienią?

Utkwili w tej grze jak głupie czarnuchy

Pamiętaj jak to jest być młodym czarnuchem''


refren:

''On jest takim gangsterem, jakiego wszyscy znają

Ubrany jak gangster od stóp do głów

Zawsze ma przy sobie chromowaną spluwę jak Al Capone

On jest największym gangsterem jakiego znam''


[mówiąc]

''Będąc młodym masz głowę na karku, twoje ciało nie jest jeszcze okaleczone

Nawet nie wiecie w jak dobrej sytuacji się znajdujecie

Sukinsyny muszą się po prostu trochę uspokoić

I zastanowić się nad tym, co chcą robić przez resztę życia

Zanim zakończysz swoje życie, to musisz je najpierw rozpocząć, głupcze''


zw 3

''Dorosłem już i wiem czego chcę

Nie chcę jedynie zaistnieć w statystykach, nic nie robiąc

Staram się przetrwać w tej nieczystej grze,

Trzymam się prawdy nawet, jeżeli ma mnie to wpędzić do grobu

Moje młode czarnuchy: przestańcie się zadawać z tymi głupimi czarnuchami

Odłóżcie broń, zabawcie się trochę, a reszta przyjdzie sama

Sława szybko mija, a walka dla gangu układa tylko czarnuchów w trumnach

Zabijanych za to, że znaleźli się w złym miejscu o niewłaściwym czasie

Gość już nie żyje, bo pokazał znak złego gangu

Każdego dnia obserwuję jak śmiertelność z powodu morderstw wzrasta

Do tego te wszystkie epidemie i choroby - jaka czeka nas przyszłość?

Dla osiedli zdaje się nie być nadziei

Coraz więcej braci tam żyjących poddaje się bez walki

Czasami nie lubię jak braciom odbija

Zapalam wtedy skręta i dalej nagrywam kawałek dla młodych czarnuchów''


refren:

''On jest takim gangsterem, jakiego wszyscy znają

Ubrany jak gangster od stóp do głów

Zawsze ma przy sobie chromowaną spluwę jak Al Capone

On jest największym gangsterem jakiego znam''


[mówiąc]

''To dla młodych bandytów wychowanych w nędzy

Małych, złych sukinsynów z ulicy

Do tych trzynasto- czternastolatków jeżdżących Cadilacami i Merolami

Pozostańcie silni

Mógłbyś był pieprzonym księgowym, a nie handlarzem narkotyków

(Idź do szkoły czarnuchu, idź do szkoły)

Mógłbyś być prawnikiem (Bo nie widzę tu drugiego Johnny Cochrana)

Czarnuchy muszą sobie poprawnie wyznaczyć system wartościowania

(Nie bądźcie głupi, słuchajcie mnie młode czarnuchy)''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz