czwartek, 10 maja 2012

Let You Down tłumaczenie tekstu

Zaufaj mi

Nie ma potrzeby do strachu

Wszyscy tu są

Czekając na to aż w końcu będziesz jedną z nas


Spadasz

Możesz być pełna strachu

Ale będziesz tutaj bezpieczna

Kiedy w końcu zaufasz mi

W końcu uwierzysz we mnie


Opuszczę Cię

Dam Ci spokój, zrobię to

Gdy wreszcie mi zaufasz

Wreszcie uwierzysz we mnie


Zaufaj mi

Będę tam kiedy będziesz mnie potrzebować

Będziesz tutaj bezpieczna

Kiedy w końcu zaufasz mi

W końcu uwierzysz we mnie


Opuszczę Cię

Dam Ci spokój, zrobię to

Gdy wreszcie mi zaufasz

Wreszcie uwierzysz we mnie


Opuszczę Cię

Dam Ci spokój, zrobię to

Gdy wreszcie mi zaufasz

Wreszcie uwierzysz we mnie


Nigdy nie upaść

Nigdy nie upaść

Nigdy nie upaść


Opuścić, opuścić Cię


Opuszczę Cię

Dam Ci spokój, zrobię to

Gdy wreszcie mi zaufasz

Wreszcie uwierzysz we mnie


Opuszczę Cię

Dam Ci spokój, zrobię to

Gdy wreszcie mi zaufasz

Wreszcie uwierzysz we mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz