poniedziałek, 14 maja 2012

Gorillaz - White Flag tłumaczenie

Hej, patrz, joł!

Żadnego rozbitka, żadnego ocalonego
Ja nie jestem zaginiony i to nie jest katastrofa morska
Czuję się mały w tym wielkim, szerokim świecie
A mama nie powiedziała jeszcze:" Kochanie zmniejszyłam dzieciaki"

Nie jestem Jezusem, ale chodzę po wodzie
Nie ma tu bezdomnych I(meneli) nie ma tu ścian bo
Mogę uciec z więzienia mając tylko zapalniczkę
Więc jest jakaś ważna sprawa w tworzeniu prawa krwi?

To nie Atlantyda, jesteś pewien?
Prawie się udusiłem, gdy dotknąłem brzegu
Żadnego deszczu, prezerwatywy się przelewają
I na górze drogi, nigdy nie zgadniesz kogo zobaczyłem

To K.A (Kano- Kane Brett Robinson) patrz, podskok do rytmu jak Ali w siłowni
Kochanie, jestem w domu, oto gdzie chcę żyć
Rozwiązanie jak zwolnienie
W sekrecie (d-low; down low)

Nie wiem czy to bardziej zielone, ale to jednak zielony
Po drugiej stronie ogrodzenia, udręka się kończy
Patrz żadnego ogrodzenia, żadnego stresu, żadnego czynszu, żadnego gównianego nadzoru, ten prawdziwy przepływ.
Gdzie kobiety wyglądają gorąco, ale plaża jest zimna

I rozmowa idzie tak: "Cześć panienko
Sex na plaży, chcesz postarać się o dziecko"
Słowo w wiosce, jestem troch szalony
Zdobycz (łup) jest na 100 stopniach nie 80

Patrz, gdyby niebo miało VIP-ów
To jest to biały piasek, niebieskie morze
Ale nie wiem kim oni są
I jestem cholernie pewny że oni nie znają mnie
Ale przybyłem w pokoju

Cool, biała flaga, biała flaga

Żadnej wojny, żadnej broni
Żadnych korporacji, tylko życie

Tylko miłość, żadnej nienawiści
Tylko zabawa, żadnych krawatów

Tylko ja i mój umysł
Tylko ja i moja żona

Ale powiedz mi jeśli śnię
Bo nie chcę się obudzić aż do wieczoru
I nie chcę zostawić spania
Dla wszystkich chorób które wciągam z oddechem

Patrz, szacunek dla wyspy, żadnych kradzieży
I nie wprowadzaj tutaj religii, żadnych 3 króli
Jest świetnie i nie wyjedziemy
Przybywamy w pokoju, śpiewać

Biała flaga, biała flaga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz