niedziela, 20 listopada 2011

Bling (Confession of a King) tłumaczenie piosenki

Kiedy oferuję ci przetrwanie,

Mówisz to jest wystarczająco ciężkie do życia,

To nie jest takie złe, to nie jest takie złe

Skąd wiesz że masz rację?


Obudziłem się na poboczu,

W państwie darmowych dziwek,

I nie mogę tego ciągnąć dłużej,

Słońce bije w dół mojej szyi


Więc biegnę z diabłem

Zostawiłem ścieżkę wymówek,

Jak kamień w wodzie,

Elementy decydują moim losem,

Oglądam to idzie... "najnowszy".


Kiedy oferuję ci przetrwanie,

Mówisz to jest wystarczająco trudne do życia,

Nie mów mi że to koniec,

Wstań

Biedny i zmęczony,

Ale więcej niż to


Skąd wiesz że masz rację?

Jeśli nie będziesz się więcej denerwowała,

To nie jest takie złe, to nie jest takie złe


Czuję moją wizję śpiącą w i na zewnątrz ogniska,

Ale nabieram na ten horyzont,

Ja nabieram,

Teraz mam dmuchający wiatr przeciwko mojej twarzy


Więc ciskasz skały na rozdarcie fal,

Jestem w błędzie czy mam rację?

Uderzam tyłek z "co takiego!"

Całkowicie dziwnie,

Mam swoją chałę w pustynnym deszczu,

Oglądam to idzie... "oferuję ci przetrwanie".


Kiedy oferuję ci przetrwanie,

Mówisz to jest wystarczająco trudne do życia,

I powiem ci kiedy to jest skończone,

Wstań

Zamknij się biedaku i zmęczony,

Ale więcej od tego


Skąd wiesz że masz rację?

Jeśli nie będziesz się więcej denerwować,

To nie jest takie złe, to nie jest takie złe...


Wyżej i wyżej,

Zamierzamy to wziąć,

Aż do przewodu,

Zamierzamy to zrobić,

Na zewnątrz ognia,

Wyżej i wyżej. [x2]


Wyżej i wyżej,

Zamierzamy to wziąć,

Aż do przewodu,

Zamierzamy się obściskiwać (migdalić),

Whoa-och-och Wyżej i wyżej...


To nie jest trudne do utrzymania,

Kiedy to lśni jak złoto,

Zapamiętasz mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz