wtorek, 29 listopada 2011

The Trooper tłumaczenie tekstu

KAWALERZYSTA


Zabierzesz życie moje, ja twoje też

Strzelisz z muszkietu lecz dostane cię

Więc kiedy czekasz na następny atak

Lepiej tam stój i się nie odwracaj


Zabrzmiały trąby,szrża zaczęła się

Na tym polu walki nie rozstrzygnie się

Czuć gryzący dym i koński oddech też

Rzucam się na przód na niechybną śmierć



Z rosyjskich dział potężny ryk

Spocony koń ze strachu łamie szyk

Ruszamy w bój w kierunku ludzkich ścian

Krzyk bólu,mój towarzysz padł


Przeskakujemy przez przeszkody z ciał

Kolejna salwa z rosyjskich dział

Jesteśy już tak blisko,jednak daleko tak

Nie dożyjemy walki następnego dnia


Dotarliśmy wystarczająco blisko walk

W tem rosjanina wzrok na mnie padł

Ciągnie za spust i poczułem cios

Mojego konia ten sam spotkał los


Patrze w niebo i leże tak

Drętwe ciało w gardle śliny brak

I tak leże zapomniany ,sam

Bez łzy jęku,rozdzieram się tam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz