piątek, 25 listopada 2011

Swallow My Pride tłumaczenie tekstu piosenki

Patrzyła na mnie z godnością

Powiedziała że jest tam coś co musisz zobaczyć

Nawet mimo że ten kraj zmierzał ku wojnie

Ten naród jest dumniejszy niż kiedykolwiek

Taak to był duch w powietrzu

Jesteśmy bardziej amerykańscy niż gdziekolwiek

A ja tylko uśmiecham się gdyż mogłem powiedzieć

Że ta mała dziewczynka szła do Piekła

Teraz nie przeszkadzałoby mi

Gdybyś połknął moją dumę

Spraw bym czuł się dobrze

Taak teraz w głębi

Czuję się dobrze

Hej, całe ciepło jej serca

Nie powstrzymałoby mojej krwi od schłodzenia

Bo zwiodły mnie jej spojrzenia

Teraz chcę zasiąść na jej tronie

Próbowałem powiedzieć jej tysiące razy

Ale mała dziewczynka wcale nie rozumiała

Teraz nie przeszkadzałoby mi

Gdybyś połknął moją dumę

Spraw bym czuł się dobrze

Taak teraz w głębi

Czuję się dobrze

Dobrze

Możesz połknąć moją dumę

Teraz nie przeszkadzałoby mi

Gdybyś połknął moją dumę

Spraw bym czuł się dobrze, w środku

Czuł się dobrze

Dumę...dumę...dumę

Możesz połknąć moją dumę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz