wtorek, 15 listopada 2011

Rape Me tłumaczenie tekstu

Zgwałć mnie




Zgwałć mnie,

zgwałć mnie przyjacielu,

zgwałć mnie,

zgwałc mnie znowu


Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym


Nienawidzisz mnie,

Zrób to i rób to znowu,

wyjałów mnie

zgwałć mnie przyjacielu


Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym


Moje ulubione wewnętrzne żródło,

całuje Twoje otwarte rany,

doceniam to, co robisz,

zawsze będziesz rozpalał zapachem spalenizmy


Zgwałć mnie,

zgwałć mnie przyjacielu,

zgwałć mnie,

zgwałc mnie znowu



Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym

Nie jestem jedynym


Zgwałć mnie

zgwałc mnie

zgwałc mnie

zgwałc mnie

zgwałc mnie

zgwałc mnie

zgwałc mnie

zgwałc mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz