sobota, 19 listopada 2011

Still Loving You tłumaczenie tekstu piosenki

Czasu, potrzeba czasu,

Żeby odzyskać twą miłość znów.

Będę tu, będę tu.

Miłość, tylko miłość,

może przywrócić mi twą miłość pewnego dnia.

Będę tu, będę tu.


Będę walczył, kochanie, będę walczył,

By wygrać twą miłość znów,

Będę tu, będę tu.

Miłość, tylko miłość

Może zburzyć kiedyś ten mur,

Będę tu, będę tu.


Jeśli chcielibyśmy znów

Zacząć wszystko od nowa,

Spróbowałbym zmienić

Rzeczy, które zabiły naszą miłość

Twoja duma zbudowała mur, tak silny

Że nie mogę się przebić.

Tu naprawdę nie ma szans

By zacząc jeszcze raz od nowa.

Jestem w tobie zakochany.


Spróbuj, kochanie spróbuj,

Uwierzyć w moją miłość znów,

Będę tu, będę tu.

Miłość, nasza miłość

Po prostu nie powinna byc odrzucona,

Będę tu, będę tu.


Jeśli chcielibyśmy znów

Zacząć wszystko od nowa,

Spróbowałbym zmienić

Rzeczy, które zabiły naszą miłość

Twoja duma zbudowała mur, tak silny

Że nie mogę się przebić.

Tu naprawdę nie ma szans

By zacząc jeszcze raz od nowa.


Jeśli chcielibyśmy znów

Zacząć wszystko od nowa,

Spróbowałbym zmienić

Rzeczy, które zabiły naszą miłość

Tak, zraniłem twoją dumę, i wiem

Co wtedy czułaś.

Powinnaś dac mi szansę,

To nie może być koniec,


Wciąż jestem w tobie zakochany

Wciąż jestem w tobie zakochany

Wciąż jestem w tobie zakochany, potrzebuję twojej miłości,

Wciąż jestem w tobie zakochany

Wciąż jestem w tobie zakochany, kochanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz