piątek, 25 listopada 2011

Led Zeppelin Dancing Days tłumaczenie

Dni Tańca



Dni tańca nadeszły znów

Wraz z wieczorami lata

Mam swój kwiat, mam swoją moc

I kobietę mam, która wie


Ref.

Wiesz, że to dobrze

Mówię, że dobrze

Ty wiesz, że wszystko jest w moim sercu

Ty będziesz moją jedną jedyną

Czy tak powinno się to zaczynać?


Widać, że lubisz szaleństwo

W sposobie, w jaki się ubierasz

Najpierw byliśmy chwilę na gazie

Teraz wieczór swój blask rozpociera.


Ref.

Wiesz...


Powiedziałem twojej mamie, że do domu cię odwiozę

Ale nie powiedziałem jej, że nie mam żadnego auta

Widziałem lwa, kóry samotnie sobie stał

W słoiku tylko kijankę miał.


Ref.:

Wiesz...


Dni tańca nadeszły znów

Wraz z wieczorami lata

Ty jesteś moim kwiatem, ty jesteś moją mocą

Ty jesteś moją kobietą, która wie.


Ref.

Wiesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz