niedziela, 13 listopada 2011

Refine Me tłumaczenie piosenki

Wszedłem do tego płonącego miejsca , aby otrzymać pokój .

Przyszedłem na własnej uwięzi .

Z mojego własnego egoizmu , po raz kolejny .

Jesteś moim Bogiem i moim ojcem .

Akceptujesz swojego syna .

Ale moja dusza czuje się teraz pusta .

Kim ja sie teraz stałem , ?

Władcą ognia [ w przenośni ]

spalając moje marzenia , oczyszczam siebie

Władco , moje pragnienia mnie oszukały .

prosze przyjdź i uwolnij mnie .

oczyć mnie , oczyść mnie .

Moje serce nie widzi ,

Kiedy tylko patrze na siebie .

Moja dusza nie chce słuchać .

Kiedy tylko myśle o mich własnych lękach .

teraz są nieobecne .

Ty zawsze będziesz taki sam .

Czemu nie moge się na ciebie spojrzeć , ?

Jak moge wymówić Twoje imię , ?

Władco , przyjdź ze swoim ogniem ,

spal me marzenia , oczyść mnie

Władco , me marzenia mnie oszukały ,

Prosze , przyjdź i uwolnij mnie ,

Chodź , ocal dziecie

Na długo pogodze się z Tobą .

Ocal mnie ,

jedyne co moge zrobić to podnieść me serce i duszę to Ciebie .

I modlić się , tak , modlić się ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz