niedziela, 13 listopada 2011

Freddie Mercury Need your loving tonight tłumaczenie

Nie, już nigdy więcej nie spojrzę gniewnym wzrokiem

Nie, nigdy sobie tego nie wytłumaczę

Obiecałaś, że ze mną zerwiesz

Przeczytałem twój list i serce mnie zabolało

Przyrzekłem sobie, że już nigdy, nigdy się na ciebie nie pogniewam

Nie chcę być kolejnym nieznajomym

Chcę raczej z dala trzymać się od niebezpieczeństw

Wiele razy czytałem twój list

Aż wreszcie odkryłem sens ukryty między wierszami

I przyrzekłem sobie, że już nigdy, nigdy się na ciebie nie pogniewam

Muszę być silny, żeby nie poznała jak bardzo za nią tęsknię

Mam nadzieję, że czas zatrze pamięć o niej

Moje ciało przeszywa ból, nie mogę zasnąć

Jestem zbyt wyczerpany by walczyć, a jeśli zobaczę ją z innym facetem

Chyba skonam ze zgryzoty, bo nadal ją kocham, kocham, kocham, kocham

Daj spokój kochanie, zejdźmy się z powrotem

Bedę cię kochał aż do śmierci

I pozostanę w twoim cieniu

Skąd ta nagła zmiana? Co takiego powiedziałem?

Och, chcę się z tobą kochać dzisiejszej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz