czwartek, 17 listopada 2011

So Happy tłumaczenie piosenki

Krew i woda poniosły mnie

Z dzieciństwa do morza...

Myślały, że obudzę się ze snu,

Zobaczyłem światło księżyca uśmiechające się do mnie z góry.

Nie podcinaj mi skrzydeł,

Widzę promyk słońca w świetle księżyca,

Mogę tam pobiec, mogę się ukryć...


Jestem taki szczęśliwy, taki szczęśliwy!

Ten tancerz, światło księżyca tańczy ze mną!

Jestem taki szczęśliwy, taki szczęśliwy!

Krew i woda przyniosły mnie tu!


Czy powinienem się obudzić z tego snu?

Ten tancerz, światło księżyca leży tuż obok mnie,

Czuję, jakbym palił się w cieple

Zatańczyłbym, ale nie mogę złapać oddechu...

Nie zdmuchuj mnie;

Widzę promyk słońca w świetle księżyca

Mogę tam pobiec, mogę się ukryć..


Jestem taki szczęśliwy, taki szczęśliwy!

Ten tancerz, światło księżyca tańczy ze mną!

Jestem taki szczęśliwy, taki szczęśliwy!

Krew i woda przyniosły mnie tu!


Krew i woda poniosły mnie

Z dzieciństwa do morza...

Myślały, że obudzę się ze sny,

Zobaczyłem światło księżyca uśmiechające się do mnie z góry.

Nie podcinaj mi skrzydeł,

Widzę promyk słońca w świetle księżyca,

Mogę tam pobiec, mogę się ukryć...


Jestem taki szczęśliwy, taki szczęśliwy!

Ten tancerz, światło księżyca tańczy ze mną!

Jestem taki szczęśliwy, taki szczęśliwy!

Krew i woda przyniosły mnie tu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz