piątek, 9 marca 2012

Scorpions - Lady Starlight tłumaczenie

Lady Starlight - Pani Świecąca Gwiazda



Spaceruję przez zimową noc

Liczę gwiazdy

A czas przemija

Marzę o letnich dniach

Miłości w słońcu

I samotnych zatokach



Widzę gwiazdy, są oddalone o wiele mil

Jak Nasza miłość

W jedną z tych samotnych zimowych nocy



Marzę przez zimową noc

Wspomnienia o Tobie przemijają

To wydaje mi się jak wczoraj

Myślę, że wiedziałaś, że nie mogłem zostać



Widzę gwiazdy, są oddalone o wiele mil

Jak Nasza miłość

Pani Świecąca Gwiazdo, pomóż mi odnaleźć mą miłość

Pani Świecąca Gwiazdo, pomóż mi dziś w nocy

Pomóż mi odnaleźć mą miłość



Spaceruję przez zimową noc

Liczę gwiazdy

A czas przemija

Śnieg tańczy z wiatrem

Chcę móc znów być z Tobą




Widzę gwiazdy, są oddalone o wiele mil

Jak Nasza miłość

Pani Świecąca Gwiazdo, pomóż mi odnaleźć mą miłość

Pani Świecąca Gwiazdo, pomóż mi dziś w nocy

Pomóż mi odnaleźć mą miłość


Pani Świecąca Gwiazdo, pomóż mi dziś w nocy

Pomóż mi odnaleźć mą miłość (2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz