środa, 2 maja 2012

Tarja Turunen - The Music Of The Night tłumaczenie

Muzyka nocy


Noc wyostrza, powiększa każde doznanie

Ciemność rozbudza I pobudza wyobraźnię

Cicho rozsądek porzuca obronę


Powoli, delikatnie, noc rozpościera swoją świetność

Chwyć to,poczuj to – drżąca i czuła

Odwróć swoją twarz od jaskrawego światła dnia

Odwróć myśli od zimnego, nieczułego światła

i słuchaj muzyki nocy


Zamknij oczy i poddaj się najciemniejszym marzeniom

Oczyść swoje myśli o świecie, który przedtem znałaś

Zamknij oczy, pozwól swojej duszy się wznieść

I będziesz żyć jak nie żyłaś nigdy przedtem


Delikatnie, zręcznie, muzyka będzie cię pieścić

Usłysz to, poczuj to, sekretnie tobą rządzi

Otwórz swój umysł, pozwól twoim fantazją się rozwijać

W tej ciemności, z którą wiesz, że nie możesz walczyć

Ciemności muzyki nocy


Pozwól swojemu umysłowi zacząć podróż

Przed dziwny nowy świat

Zostaw wszystkie myśli o świecie, który znałaś przedtem

Pozwól swojej duszy zabrać cie, gdzie pragniesz być

Tylko wtedy możesz należeć do mnie


Unoszenie, opadanie, słodkie upojenie

Dotknij mnie, zaufaj mi, delektuj się wszystkimi doznaniami

Pozwól marzeniom zacząć, oddaj swoja ciemną stronę

Potędze muzyki , którą piszę

Potędze muzyki nocy


Ty sama możesz sprawić, że moja pieśń się wzbije

Pomóż mi stworzyć muzykę nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz