czwartek, 16 lutego 2012

Angels tłumaczenie piosenki

Siedzę i czekam

Czy anioły zastanawiają się nad moim przeznaczeniem.

I czy znają

Miejsca do których chodzimy,

Gdy jesteśmy szarzy i starzy.

Powiedziano mi,

Że zbawienie

Pozwoliło rozwinąć im skrzydła.

Więc gdy leżę w łóżku

A myśli przemykają mi przez głowę

I gdy czuję, że miłość umarła

Kocham anioły zamiast tego.

Przez to wszystko ona ofiaruje mi opiekę,

Mnóstwo miłości i uczucia,

Czy postępuję słusznie czy nie.

W dół wodospadu,

Gdziekolwiek mnie to zaprowadzi

Wiem, że życie mnie nie złamie,

A kiedy ją wezwę, ona mnie nie porzuci.

Kocham anioły zamiast tego.

Kiedy czuję się słaby,

A mój ból zapędził mnie w ślepą uliczkę

Spoglądam w górę

I wiem, że zawsze będę pobłogosławiony miłością

A kiedy uczucia wzrastają

Ona nadaje kształt memu ciału

A kiedy miłość umiera

Kocham anioły zamiast tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz