środa, 22 lutego 2012

A Song For You tłumaczenie piosenki

Byłem w tulu miejscach w czasie mojego życia

Śpiewałem tyle piosenek, stworzyłem jakiś zły wiersz

Grałem moje życie na scenach z dziesięcioma tysiącami patrzących ludzi

Ale teraz jesteśmy sami i śpiewam tą piosenkę dla ciebie

Wiem że widzisz mnie takiego jakim miałem nadzieję być , traktowałem cię niemiło

Ale dziewczyno czy nie widzisz, nie ma dla mnie nikogo ważniejszego

Więc kochanie czy nie możesz po prostu spojrzeć przeze mnie

Bo jesteśmy teraz sami

I śpiewam moją piosenkę dla ciebie, nauczyłaś mnie cennych sekretów

Prawda nie tająca niczego, wyszłaś naprzeciw

A ja się ukrywałem, oh, ale teraz jestem znacznie lepszy

Więc jeśli moje słowa do siebie nie pasują, posłuchaj melodii

Bo moja miłość się tam kryje

Kocham cię w miejscu gdzie nie ma przestrzeni ani czasu, kocham cię na całe moje życie

Jesteś moją przyjaciółką, a kiedy moje życie się skończy

Pamiętaj, pamiętaj, pamiętaj że kiedy byliśmy razem

I kiedy byliśmy sami i śpiewałem ci tą piosenkę

Byliśmy sami a ja śpiewałem, tak śpiewałem

Byliśmy sami a ja śpiewałem tą piosenkę dla ciebie

Śpiewałem moją piosenkę, śpiewam moją piosenkę dla ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz