wtorek, 28 lutego 2012

State Of Shock tłumaczenie tekstu

/Michael & Freddy Mercury/
Chodź kochanie.
Musisz być moja,
Gdyż jest nam razem tak dobrze.
Podoba mi się twój styl.
To sprawia, że staję się dziki.
Możesz zrobić mi dobrze.
Lubisz to; powinnaś wiedzieć.
Powalasz mnie na kolana.
Dobrze, proszę, kochanie, proszę.
Posłuchaj:

/Freddy Mercury/
wygląda wspaniale
za każdym razem kiedy patrzę na jej twarz
doznaję uh, uh, uh
doznaję szoku

/Michael & Freddy Mercury/
powala mnie na kolana
proszę kochanie, proszę
wiem, że lubisz się ze mną drażnić
proszę kochanie, proszę
robisz mi dobrze
powinno ci się spodobać
uwielbiam sposób w jaki się ruszasz
mów kochanie, mów
Słuchaj:

/Michael Jackson/
wygląda wspaniale
za każdym razem kiedy patrzę na jej twarz
doznaję uh, uh, uh
doznaję szoku

Wszyscy mówią!

/CHÓR/
Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah
Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah
Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah
Wow
Nah, nah, nah, nah
Ha, ha, wow, wow, wow

/Michael & Freddy Mercury/
Tak, doznaję szoku
hej, słuchaj, ow
doprowadzasz mnie do szaleństwa
ow, pozwój mi zobaczyć jak się ruszasz kochanie
doznaję szoku
wow
uh, uh, uh, uh
doznaję szoku
doznaję szoku
wszyscy śpiewajcie ze mną, słuchaj

/Michael & Freddy Mercury/
doznaję szoku, podoba mi się to
doznaję szoku, czuję to
doznaję szoku, dalej
doznaję szoku, ah ha
doznaję szoku, ah ha, uh
doznaję szoku, woo hoo
doznaję szoku
doznaję szoku
doznaję szoku

/CHÓR/
Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah
Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah
Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz