niedziela, 19 lutego 2012

Metallica Mechanix tłumaczenie

Mechanicy



Wyobraź sobie że jesteś na mojej stacji

Przyprowadzasz do mnie swój motor

Jesteś gorąca, tak... prawdziwa maszyna

Powiedziałaś, że chcesz bym wypełnił twoje polecenia

Cały drżę, gdy wkładam to

Pompowanie to nie wszystko, no wiesz, to szczęście dla ciebie


Czy ktokolwiek mógłby pomyśleć,

Że wkręcasz śrubokręt lepiej niż ja?

Przecież ja to robię całe życie

Zakręć moim wałkiem jak korbą

Spraw by mój tłok czynił wybrzuszenia

Spraw by moje mocowania rozpuściły się z gorąca


Ostro zmieniamy biegi gdy odlatujemy

Dziś w nocy, jak te cztery koła, na ziemi

Chcesz bym wypełnił twoje polecenia

Cały drżę, gdy wkładam to

Pompowanie to nie wszystko, no wiesz, to szczęście dla ciebie


Zapewniam ci swoją obsługę

A ty wiesz, że to więcej niż trzeba

Kiedyś zdasz sobie sprawę, że zakochałem się

Chcesz bym wypełnił twoje polecenia

Cały drżę, gdy wkładam to

Pompowanie to nie wszystko, no wiesz, to szczęście dla ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz