wtorek, 14 lutego 2012

Muse Citizen Erased tłumaczenie

włam się do mnie, naucz nas oszukiwać

i kłamać i ukrywać

co nie powinno być dzielone?

cała rozwijająca się prawda

wyrzucana daleko od mojego umysłu

przestań mnie prosić, żebym to opisał


przez jeden moment

chciałbym, żebyś skupiła na sobie uwagę

zupełnie bez żadnych uczuć

bezstronny

jestem pewien, że kiedyś byłem tak wolny


wyrażony przez siebie, wyczerpany przez wszystko, co widzę

i przez bycie tym, czego chcesz

i tym, czego potrzebujesz

cała rozwijająca się prawda

wyrzucana daleko od mojego umysłu

proszę, przestań mnie prosić, żebym to opisał


przez jeden moment

chciałbym, żebyś skupiła na sobie uwagę

zupełnie bez żadnych uczuć

bezstronny

jestem pewien, że kiedyś byłem tak wolny


zmyj mnie

oczyść ze mnie swoje ciało

zetrzyj wszystkie wspomnienia

one będą tylko przynosić nam ból

widzę wszystko, czego będę kiedykolwiek potrzebował

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz